Koľko lásky je vo vašom manželstve



Skupina vydatých žien bola na seminári s témou: "Koľko lásky je ešte vo vašom manželstve?"
Najskôr každá dostala otázku, či ľúbi svojho muža. Všetky povedali áno.
-Kedy ste mu to povedali naposledy? Niektoré odpovedali dnes, ďalšie pred pár dňami, iné že už si ani nepamätajú.
Vtedy dostali za úlohu poslať manželom SMS s textom "Ľúbim ťa miláčik!"
A tu su odpovede niektorých z nich:

  • 1. Kto je tam? 
  • 2. Preboha, čo sa deje?! 
  • 3. Aj ja teba (ten bol len jeden) 
  • 4. A toto je zas čo? opäť si poškriabala auto? 
  • 5. Čo to ma byť? Nechápem o čo ti ide... 
  • 6. Neviem čo si zas urobila, ale tento raz ti to už neodpustím. 
  • 7. ???? 
  • 8. Nehraj to na mňa a rovno mi napíš koľko zas chceš. 
  • 9. Sníva sa mi to? 
  • 10. Keď zistím, komu mala ísť táto správa, garantujem ti, že ho zabijem! 
  • 11. Pekne som ťa prosil, aby si už viac nepila. Ak s tým neprestaneš, definitívne ťa opustím.